منوتی: مسی بیشتر از رونالدو در خدمت تیم بازی می کند

جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال

خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

منوتی: مسی بیشتر از رونالدو در خدمت تیم بازی می کند

علی دشتی & ارشیا
جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

منوتی: مسی بیشتر از رونالدو در خدمت تیم بازی می کند

ستاره پرتغالی دوبار پشت سر هم توپ طلا را برده است اما مربی قهرمان جام جهانی 1978 معتقد است جادوی مسی هنوز هم بهترین است.

طرفداری- به نقل از سایت گل، سزار منوتی مربی سابق آرژانتین و بارسلونا معتقد است علیرغم این که کریستیانو رونالدو توپ طلا را برده است اما لیونل مسی باز هم بهترین بازیکن جهان است. این موضوع مطرح است که مسی و رونالدو برترین بازیکنان جهان در چندین سال اخیر هستند، آن ها هفت سال است که توپ طلا را در انحصار خود درآورده اند. علیرغم این که رونالدو در دو سال گذشته به عنوان بهترین بازیکن جهان معرفی شده است، منوتی مربی تیم قهرمان جام جهانی 1978 احساس می کند مسی بهترین است و می گوید توانایی های مسی از یک تیم بیشتر است.

منوتی به Sport گفت:" من معتقدم مسی بهترین بازیکن جهان است. او یک جادوگر بزرگ است و بیشتر از رونالدو در خدمت تیم بازی می کند. دادن توپ طلای امسال به رونالدو کار درستی بود اما من دوست داشتم نویر برنده می شد."

لوئیز انریکه اخیرا به شدت تحت فشار قرار گرفته و منوتی هم چندان تحت تاثیر کارهایش قرار نگرفته است. او گفت:" تیم لوئیز انریکه خیلی خوب بازی نمی کند و فعلا کار تیمی رضایت بخشی از آنها ندیده ام. لوئیز انریکه را می شناسم و او هم بازیکنانش را می شناسد. تنها راه برای تاثیر گذاری یک مربی، استفاده از دانش است، وگرنه هر کسی می توانست مربی باشد. هنوز برای قضاوت درباره او زود است."



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : شنبه 27 دی 1393 | 20:42 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |
.: Weblog Themes By M a h S k i n:.